Pageshttps://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10214808197358211&id=1824180469

WHATS ON

2017 - VISIT TAMBUNAN YEAR
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

28 October 2008

BERHARI RAYA DI RUMAH YB.DATUK SAIRIN KARNO

26.10.2008 (Ahad):
-
Jam 12.30 berkunjung ke rumah YB Datuk Sairin. Walau pun hujan lebat, saya dan keluarga saya sempat juga datang. Sambil bersalaman di luar rumah, Datuk Sairin sempat meminta nombor telefon saya. Beliau terus mempersilakan saya masuk dan menjamu selera.
-
Majlis itu bermula pada jam 11.00 pagi dan dijangka berakhir pada jam 5.00 petang. Saya lihat ramai pengunjung pelbagai agama yang datang. Sesak kawasan rumah dengan pengunjung yang ramai. Datuk Yong Teck Lee, YB. Mokhtar Radin antara kenamaan yang hadir. Dari Keningau pun ramai yang turun. Saya sempat berbual mesra dengan kawan-kawan lama dari Tambunan dan Keningau sambil menjamu selera. Saya tidak sempat duduk kerana terlalu ramai pengunjung. Lagi pun kawan-kawan lain lebih suka berdiri dari duduk.
Jam 1.30 petang kami pulang kerana ada jemputan lain menunggu. Kami datang masa hujan, balik pun masih hujan.
-

No comments:

Post a Comment