Pageshttps://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10214808197358211&id=1824180469

WHATS ON

2017 - VISIT TAMBUNAN YEAR
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

15 September 2010

PROPAGANDA MEMBATU-APIKAN NEGARA ISLAM SUPAYA BERPERANG SESAMA SENDIRI

-
RIYADH (AFP) – Saudi Arabia's planned massive arms deal with the United States is aimed at establishing air superiority over rival Iran while also addressing weaknesses bared in border fighting with Yemeni rebels, experts said on Tuesday.
-
Under the potential 60-billion-dollar (47-billion-euro), 10-year deal, the Saudis would be authorised to buy 84 new F-15 fighters and upgrade 70 more, as well as buy 178 attack helicopters and various missiles.

source:http://malaysia.news.yahoo.com/afp/20100915/tts-us-saudi-weapons-trade-972e412.html

-

2 comments:

  1. Saya fikir ini rancangan USA untuk berperang dengan Iran. USA akan menggunakan pangkalan Arab Saudi untuk menyerang Iran dan kemungkinan besar Iran akan membalas dengan membom pangkalan USA di Arab Saudi. Selepas itu, semua media dan wartawan dunia yahudi akan menyiarkan berita 'negara Islam menyerang negara Islam'. Kemungkinan ini peluang USA dan Israel mengebom Mekah dan menuduh Iran yang buat (mengebom). So USA dan Israel tepuk tangan dengan 'strategi' yahudi yang sangat berkesan. Yahudi & Nasrani telah berjaya mengusir Umat Islam Sepanyol dengan strategi 'April Fool'. Dengan strategi holocust Yahudi berjaya meletakkan Yahudi (Israel) di bumi Arab. Dgn strategi World Trade Centre, Yahudi berjaya menawan dua negara Islam (Afganistan dan Iraq). Umat Islam diserang dan dibunuh sehingga sekarang. Dengan strategi batu api, kemungkinan mereka (Yahudi) menawan Mekah, pusat perhimpunan Islam sedunia. Kalau ini berlaku... apa lagi yang umat Islam bangga?

    ReplyDelete
  2. Makanya 'ulama dan umarak' perlu bersatu. Sekarang ini pun tak bersatu kerana masing2 ada agenda.

    ReplyDelete