Pageshttps://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10214808197358211&id=1824180469

WHATS ON

2017 - VISIT TAMBUNAN YEAR
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

06 November 2009

US - BREAKING NEWS

-

-
Sekurang-kurangnya tujuh orang mati dan 20 orang cedera apabila berlaku tembak-menembak di pangkalan tentera US di Texas, demikian menurut pegawai tentera. Seorang jurucakap tentera di Washington, Lieutenant Colonel Nathan Banks, menyatakan dua insiden tembakan berlaku di pangkalan. Pertama, berlaku di pejabat memproses ubatan dan kedua di 'theatre'.
-
Komen: Al-Jazeera tidak pula menyatakan punca insiden itu berlaku. Apakah kerana terlalu tertekan dengan suasana kerja ataub balas dendam... masih tidak diketahui. Yang pastinya...inilah salah satu balasan Allah kepada manusia yang menyerang negara lain tanpa perikemanusiaan. Rakyat sendiri berbunuhan sesama sendiri!.
-
"Oh ye who believe!, remain steadfast for Allah, bearing witness to justice. Donot allow your hatred for others make you swerve to wrongdoing and turn you away from justice. Be just..that is closer to true piety. (Quran Al-Maidah 5:8)
-

2 comments:

  1. Rakyat Amerika mulai protest enggan dihantar ke Iraq sama seperti Isreal yang tidak mahu jadi tentera. Berita terbaru, 13 orang telah mati dan mungkin jumlah ini bertambah kerana mereka yang cedera teruk kemungkinan tidak dapat diselamatkan.
    Inilah padahnya kepada USA yang suka menyerang negara lain dengan sewenang-wenangnya. Allah mulai murka.

    ReplyDelete
  2. Jihadist terpelajar07 November, 2009 14:19

    Rupa-rupanya yang menembak itu seorang pakar sakit jiwa yang enggan dihantar ke Iraq untuk membunuh saudaranya seislam Iraq. Daripada bunuh saudara seislam...lebih baik bunuh musuh sebelum ke Iraq.

    ReplyDelete